Sunday 19 February 2012

~Ahad~

Salam semua..

Jika dahulu hari Isnin yg menjadi hari paling liat utk bekerja,now telah btukar pd hari Ahad.sgt2 la mls nk wat keje,dlm kpl hny nk tgk jln2 cari mkn,melodi & nona..kih2..tp bila bos lalu,tpksa la buat muke seorang pekerja yg amat2 rajin..hahahaha.nsb baik la dlm ofis ni ade tv,blh jeling2.lg sejam jln2 cr mkn..yokkk..join my group..;)

Utk pengetahuan umum,kami telah mulai tinggl di rumah baru kami bermula pada 16/2/2012,genap sebulan berada d terengganu..u'll perasan x?kalo xperasan sy tlg bgtau..kami mengambil ms sebulan utk masuk ke rumah baru..haha.tu baru masuk rumah,belum lg sesi mbuke kotak2 yg di selentepkn.belum lg sesi mbeli brg2 yg sengaja dtingglkan di KL cth yg plg xbest,beli tong sampah,alas kaki,baldi,gayung.mcm xde bende lain je nk beli.erghh..menyesal plk aku tinggl byk brg kat umah KL dulu,kalo ikut hati mau je aku g amik kat nung jauh di KL..haha."tp xberbaloi langsung..plss".ape2 pun aku hrp semenye bjln lncr sapa la ke thp bereh semenye..sapa aku blh lentokkan kpl otak aku ni d bntl yg plg empuk..:P insyaallah.amin2..

Last Saturday18/2/2012, aku sgt2 hepi coz dpt laksanakan impian aku utk menyambut beday my AFIQ cyg yg ke 3 @KFC with my love & my family. Alhamdulillah semenye bjln dgn lancar.even tarikh beday ank mama belum sampai iaitu 20hb feb 2012,mama tpksa buat awl coz ur papa outstation.tp sama je kn bl2 pun.hadiah afiq utk yg ke 3 ni,tara....basikal kuning.itulah yg Afiq cyg nk sgt.mama & papa dh tunaikan.Afiq sgt2 la suke sapa ke pipi.yg kelako nye,tgh minum susu,sambil pegang tyr basikal.tkt adik amik.haha..nk tido kene ltk basikal dlm bilik.Dannn jgn lupe tutup pintu,kate si Afiq mama cyg bucuk tu.. :).Alhamdulillah mama bjaya tunaikan ape yg Afiq nak.Doa mama utk ank sulong mama,ank yg mjd hrpn mama,ank yg akan mjg adik2 nnt,smg Muhammad Afiq Ikhwan menjadi seorang anak yg soleh,ank yg penyayang,ank yg bjaya dunia akhirat,ank yg btanggungjwb,ank yg TERBAIK utk mama, papa & adik aqeef.Love u very much n 4eva..

Setkt ni dahulu..penat plk taip pjg2..hehe..sehingga jumpa lg..bye2..

No comments:

Post a Comment