Thursday 23 February 2012

Hari plg happening..

Salam..

Hari ni Khamis..seme org tahu kn.tp adakah korang tahu yg hari Khamis adalah hari yg plg happening SKRG..hehe.kalo dulu hari Jumaat yg plg best bg aku,coz hari Jumaat adalah hari utk shoping @MidValley.now,Khamis kul 3.30 dh blah.best2..cuma bab shoping yg xbest.kah2..nk shoping d mn??Mydin Mall kah?Giant kah??Pasar Kedai Payang kah??aku skrg hantu beli tudung..so,tmpt yg aku tuju adalah kedai2 tudung @Trg.perghh..cantik2..juling mata dibuatnye.kat ganu gak,setiap khamis,mesti seme org pakai bj batik.aku dh la xbyk collection bj batik.so,kene topup sikit2 utk wat collection esp for Thursday..Perbezaannya,dulu shoping bj jln2,now shoping bj kurung + tudung krn aktiviti bjln2 n holiday sudah bkurang..hehe.bgs btl.jimat duit aku.ckp psl duit ni,sjk aku stay here sgt2 la jimat.tol xyh,ms pjlnan g keje pun juz 15 min.minyk seminggu xabis2..alhamdulillah.Target kami utk blk ke Trg,adalah hasil sikit so far.;) ape2 pun,kt kene pandai plan financial.tu yg terbaik.jgn ikut kata hati n kemahuan saje,yg penting ur brain + long thinking.This year I have a big plan,but so far not start yet.Insyaallah kalo diizin olehNya,dan dimurahkan rezeki will fulfill my dreaming.keh2..amin2..

Setakat ni dulu..korng jgn lupe g bank today,gaji2.. :)

No comments:

Post a Comment