Tuesday 28 February 2012

so boring..

assalamualaikum...

hari ni sgt boring..bkn sgt,mmg boring.sel2 otak xbgerak scr aktif,xsperti semalam.huhu.drpd td aku cube utk menaikkan aura & semangat utk menyiapkan senarai tugas harian mulai tarikh aku masuk ke cni,tp xperform gak.aduyaiii...even aku dh tulis wat i do every day,but to write again in the book so lazy..lazy lagi utk mencreate ayat yg TERBAIK la kononyer..huhu..sementara mood xdop ni,better aku tulis blog ni dulu sekadar release tensen..bckp psl release tensen ni.i dont know,dr mlm td aku mcm bad mood.why ek??nk senyum pun xdop mood,apatah lg nk bckp2..wats da prob actually.aku pun xtau..perubahan hormon kah???hhahhaa..mayb. :P sbnrnye dlm kepala ni terlalu byk pende yg aku nk buat.sapa thp aku xtau nk buat yg mn satu.hal ank,hal rumah,hal personal,hal2 yg remeh pun ader.aku ni jenis kalo ade yg aku plan dlm kepala otak,aku nk pende tu jd gak..jenis xsabar.hahaha..ni la yg laki aku selalu mrh..tergedik2 nk sthing even xpenting mn pun..blh ke gtu???perangai yg xley ubah dr zaman bdk2 lg..hope xbjangkit pd my hero..hehe..jam sudah menunjukkan kul 12.45.lg 15 minit nk rest.nk solat,nk dekatkn diri dgnNya,spy hati tenang,sabar & bersyukur pdNYa..satu yg aku selalu tanam dlm hati ini,bsyukur dgn apa yg ALLAH telah bagi pada kita xkire samada sikit or byk.SYUKUR.bl kite syukur insyaallah hati akan selalu tenang..amin..:)

No comments:

Post a Comment