Wednesday 22 February 2012

SaBar Jo La..

Salam hari Rabu..

Pakai baju warna pe today?me,merah menyala..same with my mood for today.mood geram.see my title for today..sejak blk Terengganu ni,yg paling byk perubahan blaku adalah hero2 ku.Apa nk kate,juz see n sabarrr....u'll nk tahu,perubahan yg plg drastik adalah warna kulit ank2 ku.wahhh..Afiq drpd cerah ---->gelap(burn).Afiq yg plg ketara coz everyday kejenye adalah main kat luar rumah di bwh cahaya terik.bl suruh masuk,jwpnnye Afiq nk main basikal.bl bwk dia masuk gak,alamatnye mengamuk serumah.adoii,malu wehh ke jiran2 ku.Rutin hariannye skrg,time aku nk g keje,diaorg dh bgn awl2.then bl bunyi je pintu di buke,terus dua2 blari mcm kene kejo ke kucing.xsempat aku kuar lg,dioarg dh tolak2 nk kuar gak.SABO JE LA..erghhh..cian mak aku tpksa ctrl diaorg.sepagi bute dh mengamuk.time aku g keje xtau la mcm mn gamaknye.kompem xmasuk rumah la jwbnye.bl time aku blk keje plk,bunyi je kete,terus lari bdiri dpn pintu.bl buke pintu nk masuk,diorng sibuk nk kuar.bl aku suh masuk,diaorg mengamuk.dua2 mengamuk.bayangkan lah mcm mn perasaaan berapi ni..ikut hati habis la kene dgn mama..jahak2.tp xla sapa thp tu.mesti jiran2 aku pelik.knape ank2 excited sgt2 nk duk luar rumah.aku pun pelik...pening gak kdg2 pikir ank2 ni.nmnye anak2,mamanye kene byk2 sabo je la.bl aku blk rumah,tgk muke afiq esp,wahh ciannye dia.burn sgt2.xmcm dulu,gebu je kulit.duk KL bkurung,cni sori la..xpe ANAK2 Ku..tanggal 4.3.2012,u'll xde lg istilah nk main kat luar,duk jemur tgh panas.TIME TO STUDY tau..mama nk kembalikan kulit ank mama mcm dulu..cian ank mama.diaorg ape tahu,asalkn hepi.:)

bye..adios..

No comments:

Post a Comment